file itu ini


ahaks!
korunk ingt tak ni gambar sem berape??
sem 2 kan??
aku saje je godek2 file dalam lappy nie
tetibe je jumpe pic2 muke innocent zaman dulu kala
hahaha


hahahaha


zuhan!!
aku ase muke ko paling tak bleyh blaaaa
ahahaha


poyo
poyo
aduyai!!
ahaha
ika tuh nak tembak sape tuh,aku tak tahu la~
haha


sem 1 !!
hahah


majlis buka puasa selepas MPG 


haaaadooyaaiii!!
haha

aku tak de keje nie..saje gatal nak upload and update hey ladies..
untuk memastikan korunk sume tengok
jadi
aku akan tag dlm fb!
ahahaha

p/s: gud luck practical korunk!! rindu >.< ... korunk..balik laa awal sikit..kite jalan2 jum! ;p


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

6 comments:

  zuhanismohamed

December 5, 2010 at 6:33 PM

malu weh..muka aku macam apa je..ha ha

  eesyaheera

December 5, 2010 at 10:47 PM

HAHAHAHA. muka suci gila tak tertekan study lagi

  kamilah supergirls

December 6, 2010 at 2:25 AM

haha
lawak weyh.

  creativ

December 9, 2010 at 12:09 AM

korunk ni mmg comel2 ye.. slm perkenalan

  belog|amiyo

December 9, 2010 at 6:20 AM

haha...cool weh...! :D

  mijieywardie

December 11, 2010 at 2:05 AM

alalala.. lawa2 blake..