ditelan mati emak diluah mati bapak

buah hati sekalian 
bukan aku sengaja
hati tak rela tapi aku terpaksa
kerana dia adalah lebih dari segala-galanya

buah hati sekalian boleyh ku cari dimana-mana
tapi dia
hanya seorang di dunia
maaf dari aku untuk buah hati sekalian

belum rezeki kita mahu kemana-mana
bersama -sama untuk bersuka ria
mungkin ada pekara disebaliknya 
esok lusa masih ada masa
jika ada izin dari Nya

hati dia akan lebih terasa
jika diri memilih buah hati sekalian


kepada power rangers exp NURUL AIN MOHD NOOR
sory sesangat sebab cancel ini last minute dan aku bukan buat kerana sengaje
aku buat ni kerana  nak jage hati mama aku yg jauh lebih perlu dijage

SORY !_!



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

6 comments:

  kamilah supergirls

November 11, 2010 at 11:13 PM

it's okay..ain pun dah dapat tiket dah..hehe..lain kali kita hang out eyh :)

  kamilah supergirls

November 11, 2010 at 11:13 PM

eh..tu aku zuhan :p

  shapoji

November 11, 2010 at 11:26 PM

tadi ain duk cari ko dlam exam hall...risau nor tak dtang exam...

  eesyaheera

November 12, 2010 at 12:04 AM

anis, jaga hati mama awak lebih penting. nnt kang takleh bawak KCG lagi. haha

p/s : aah, ain tengah jwb exam pun tanya bejan mana anis.

  Afzan Raihan Izzati Hamzah

November 14, 2010 at 12:56 AM

ololololo

  kamilah supergirls

November 15, 2010 at 4:09 PM

anis mmg hebat la ko berpuisi..bagi sket kehebatan tuh kt rumate ni
huhuh